هتل

هتل پنج ستاره کرنلیا دیاموند

آذر 29, 1394
وبلاگ

نام آنتالیا به گواه اسناد تاریخی از آتالوس دوم پادشاه پرماگون گرفته شده است.آنتالیا یکی از شهرهای بسیار مهم صنعت گردشگری و توریسم کشور ترکیه شمرده می شود و دارای مناطق بکر و دیدنی فراوانی می باشد. آنتالیا از سه منطقه مهم گردشگری بلک ، لارا و کمر تشکیل شده است.در استان آنتالیا آب و هوایی معتدل در ۴ فصل سال دیده می شود.تور آنتالیا کشور ترکیه از پرطرفدارترین تورها در بین گردشگران ایرانی و اروپایی به خصوص مناطق سردسیر اروپا از جمله هلند و روسیه می باشد.

یکی از دلایل برای رونق تور آنتالیا در فصول گرم سال دریای نیلگون مدیترانه است.اما برای لذت و آرامش بیشتر اقامت در هتلهای ساحلی مناسب تر است.

بهترین هتل های ۵ ستاره آنتالیا در پنج ناحیه گردشگری  لارا ، کندو ، بلک ، کمر و سیده پراکنده می باشند.

کرنلیا دیاموند هتلی پنج ستاره با طراحی و معماری منحصر بفرد در اسکله موکی در منطقه بلک می باشد که در سی وپنج کیلومتری فرودگاه انتالیا و در چهل وپنج کیلومتری مرکز خرید آنتالیا واقع شده است.

هتل در ساحل شنی دریا و در میان باغی مجلل در سال 2008 میلادی با مساحتی بالغ بر 200000 متر مربع بنا شده است و دارای پلاژ اختصاصی می باشد. مساحت این ساحل اختصاصی حدود 250 متر می باشد.

هتل پنج ستاره کرنلیا دیاموند را جزء شیک ترین هتل های آنتالیا می شناسند.

هتل پنج ستاره|تور آنتالیا
هتل پنج ستاره|تور آنتالیا
هتل پنج ستاره|تور آنتالیا
هتل پنج ستاره|تور آنتالیا

این هتل باشکوه و مجلل دارای 571 اتاق می باشد که شامل : 449 اتاق آن از نوع استاندارد ، 18 اتاق آن خانوادگی با نمای رو به باغ ، 6 اتاق خانوادگی در کنار دریاچه با استخر خصوصی ، 6 دایموند سوئیت ، 20 گلف سوئیت ، 4 بلو سوئیت ، 1 سوئیت مخصوص سران کشورها ،10 ویلا  و 17 خانه در کنار دریاچه بوده  و همگی مجهز به مبلمان شیک و راحت ، نورگیر مناسب ، دستشویی ، سیستم تهویه مطبوع ، تلفن مستقیم ، تلویزیون و ماهواره ، صندوق امانات الکترونیکی ، یخچال ، سشوار ، سیستم گرمایشی و سرمایشی ، حمام ، بالکن و کلیه امکانات رفاهی هستند.
از امکانات رفاهی هتل می توان به استخر روباز و سرپوشیده ، استخر ویژه کودکان ، سرسره آبی ، نیروهای خدماتی ورزیده ، موزیک زنده و برنامه های سرگرم کننده ، سونای خشک و بخار ، سولاریوم ، جکوزی ، حمام ترکی ، ماساژ و سانهای ورزشی ، 8 رستوران ، بار ، مینی بار ، سینما ، فروشگاه ، خشکشویی ، صرافی ، سالن آمفی تئاتر برای نمایش ، اینترنت رایگان ، پارکینگ اختصاصی رایگان ، کلاب شبانه و دیسکو ، اجاره اتومبیل ، پذیرش ۲۴ ساعته ، لاندری ، ترانسفر فرودگاهی ، انبار چمدان ، واکس کفش ، دکتر ، آرایشگاه ، اتاق بازیهای کامپیوتری ، ایروبیک ، ژیمناستیک ، فوتبال ، والیبال ساحلی ، بسکتبال ، تنیس ، تنیس روی میز، بیلیارد ، واترپلو ، اسکواش ، قایقرانی ، موج سواری ، غواصی ، تلفن و فکس ، ورزشهای آبی ، تخت های حمام آفتاب ، امکانات ویژه ی معلولین و… اشاره کرد.
8 رستوران هتل شامل یک رستوران اصلی و رستوران های دیگر می باشد که  با غذاهای عثمانی ، شرقی ، آمریکای لاتین و شمالی ، ایتالیایی ، فرانسوی ، شرق دور آمریکای جنوبی ، مدیترانه ای و غذای دریایی از مهمانان خود پذیرایی می کند.
پذیرایی در کرنلیا دیاموند به صورت یو آل ( صبحانه ، ناهار ، شام و استفاده از کلیه نوشیدنی ها تا ساعت ۲۴ و رایگان ) می باشد.

زمین گلف هتل کرنلیا دیاموند درفاصله یک و نیم کیلومتری از هتل قرار دارد که می توانی در آن جا لحضات مفرحی را بگذرانید. همچنین پارک آبی و هشت استخر آن ، درست روبروی ساحل اسکله موکی واقع‌ شده است که می‌توانید از چشمه‌ی آبگرم آن استفاده کرده و لذت ببرید.

تمام این عوامل باعث شده تا گردشگرانی که از نقاط مختلف دنیا به ترکیه سفر کرده اند ، این هتل لوکس و ۵ ستاره را به عنوان مقصد رویایی خود انتخاب کرده و از اقامت در آن احساس آرامش و خشنودی نمایند.

البته باید خاطر نشان کرد که اقامت درهتل زیبا و مجلل ریکسوس سان گیت نیز به همین اندازه به شما احسای رضایت می دهد.

آدرس هتل کرنلیا دیاموند : serik-07506 antalya-turkey
Tel : +902427101600
Fax : +902427153353

هتل پنج ستاره|تور آنتالیا
هتل پنج ستاره|تور آنتالیا
هتل پنج ستاره|تور آنتالیا
هتل پنج ستاره|تور آنتالیا
کرنلیا دیاموند
کرنلیا دیاموند
کرنلیا دیاموند
کرنلیا دیاموند
کرنلیا دیاموند
کرنلیا دیاموند
کرنلیا دیاموند
کرنلیا دیاموند
کرنلیا دیاموند
کرنلیا دیاموند

مطالب مرتبط:

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *