هتل چهار ستاره لند مارک دبی

هتل چهار ستاره لند مارک دبی

آبان 12, 1394
وبلاگ

یکی از مجلل ترین هتل های 4 ستاره ای که در منطقه دیره ، خیابان عمر بن خطاب و میدان الناصر واقع شده ، هتل لند مارک است که در نزدیکی مراکز تجاری و بانک ها قرار گرفته و دارای ساختمانی با معماری معاصر می باشد .

هتل لند مارک
هتل لند مارک

از امتیازهایی ویژهای که برای این هتل می توان برشمرد موقعیت قراگیری هتل و نزدیکی آن به سینما ، مراکز دیدنی و خرید می باشد و برای مسافراني که جهت مسافرت کاری سفر کرده اند یا علاقه به خرید دارند و تمایل به بازدید از مراکز خرید و دیدن فروشگاه های لوکس و خرید بهترین و به روز ترین برند های دنیا را دارند ، این هتل می تواند محل مناسبی جهت اقامتشان باشد.
یکی دیگر از ویژگی های ممتاز هتل لند مارک دسترسی راحت آن به وسایل حمل و نقل عمومی نظیر مترو و ایستگاه اتوبوس می باشد. که گشتن گردشگران را در دبی راحت کرده و دغدغه طی مسیر را نخواهند داشت. هر روز اتوبوس ویژه ، گردشگرانی را که تمایل به رفتن به ساحل  رادارند رایگان به ساحل می برند.
همچنین در این هتل سالن کنفرانس با امکانات مناسب نیز وجود دارد که برای مسافران و تجاری که جهت برگزاری جلسات کاری به دبی سفر کرده اند می تواند امتیاز ویژه ای باشد.

تور دبی
تور دبی
تور دبی
تور دبی
تور دبی
تور دبی
تور دبی
تور دبی
تور دبی
تور دبی
تور دبی
تور دبی
تور دبی
تور دبی

پذیرش سریع ، محیط دوستانه ، رفتار گرم و محترمانه کارکنان و مدریت مجرب هتل ، همه و همه باعث شده تا این هتل طرفداران زیادی داشته باشد و در بین گردشگران از محبوبیت خوبی برخوردار باشد.
هتل از 168 اتاق تشکیل شده که استاندارد بوده با دکوراسیونی شیک ، مبلمان راحت و لوکس و رنگ آمیزی زیبا و ملایم فضای آرامش بخشی را برای مهمانان خود فراهم می کند. در این اتاق ها امکاناتی مانند : حمامی مجهز همراه با وان و سشوار ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، یخچال ، تلویزیون ال سی دی ، قهوه ساز ، ماهواره ، تلفن ، مینی بار، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت ، صندوق امانات و سیستم تهویه مطبوع نیز جهت رفاه حال مهمانان گرامی در نظر گرفته شده است.
بخشی از خدمات و تسهیلات رفاهی هتل لند مارک شامل : استخر روباز ، استخر سر پوشیده ،  استخر در بام ، سالن بدنسازی ، سونا ، بوفه ،  لاندری ،  رستوران ، بار ، اتاق بخار ، صندوق امانات ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت ، آسانسور ، صرافی ، خدمات شستشوی لباس ، روزنامه ، خدمات کپی و فکس ، خدمات خانه داری ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، مرکز تجاری ، مرکز بیزنس ، واکس ، انبار بار و چمدان ، تهویه ، کافی شاپ ،  امکانات ضیافت ، خدمات گردشگری ، پارکینگ ، پذیرش 24 ساعته ، ترانسفر فرودگاهی می باشد .

این هتل از جمله هتلهای مقرون به صرفه در دبی است که برای کسانی که می خواهند سفری کم هزینه داشته باشند مناسب است.

شما می توانید از طریق آژانس مسافرتی ندای سفر با تور دبی ، در این هتل اتاق رزرو نمایید.

رستوران های هتل بهترین و با کیفیت ترین غذاهای بین المللی ، چینی ، انواع اسنک های خوشمزه را سرو می کنند.

از جمله هتل های پرطرفدار دیگری که در دبی پذیرای گردشگران گرامی می باشد، می توان به هتل های زنجیره ای جمیرای دبی اشاره کرد ، که با اقامت در آنها می توانید از دیدنی های دبی دیدن کرده و لذت ببرید.

مطالب مرتبط: هتل مدینه جمیرا ، بلیط سوتو ، هتل مارین دبی ، هتل سوفیتل

هتل لند مارک
هتل لند مارک
هتل لند مارک
هتل لند مارک
هتل لند مارک
هتل لند مارک
هتل لند مارک
هتل لند مارک
هتل لند مارک
هتل لند مارک
تور دبی
تور دبی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *