هتل پنج ستاره پرلامري آنتاليا

هتل پنج ستاره پرلامري آنتاليا

آذر 22, 1394
وبلاگ

نام آنتالیا به گواه اسناد تاریخی از آتالوس دوم پادشاه پرماگون گرفته شده است.آنتالیا یکی از شهرهای بسیار مهم صنعت گردشگری و توریسم کشور ترکیه شمرده می شود و دارای مناطق بکر و دیدنی فراوانی می باشد. آنتالیا از سه منطقه مهم گردشگری بلک ، لارا و کمر تشکیل شده است.در استان آنتالیا آب و هوایی معتدل در ۴ فصل سال دیده می شود.تور آنتالیا کشور ترکیه از پرطرفدارترین تورها در بین گردشگران ایرانی و اروپایی به خصوص مناطق سردسیر اروپا از جمله هلند و روسیه می باشد.

یکی دیگر از هتل های زیبای آنتالیا هتل پنج ستاره پرلامري آنتاليا است که درامتداد جاده‌ی ساحلی کنیالتی قرار دارد.

یکی از هتل های پنج ستاره آنتاليا که در موقعیت جغرافیایی خوبی در ساحل کنیالتی ونزدیک به دریای مدیترانه قرار دارد ، هتل پرلامري آنتاليا می باشد.  این هتل تا مرکز شهر حدود 500متر و تا فرودگاه 28 متر فاصله دارد و فروشگاه ها و مراکز تفریحی زیادی در اطراف آن وجود دارد .

گردشگران تور آنتالیا می توانند با اقامت در این هتل سفر خوبی داشته باشند.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد هتل ها می توانید با آژانس مسافرتی ندای سفر تماس بگیرید.


هتل پرلامري یک ساختمان 8 طبقه با 60 اتاق می باشد که امکاناتی نظیر: تلویزون ، ماهواره ، میزکار ، حمام ، خط تلفن مستقیم ، گاوصندوق ، مینی‌بار ، یخچال ، دسترسی به اینترنت ، سیستم تهویه‌ی مطبوع هوا و تراس در آن دیده می شود.
لابی با پذیرش ۲۴ ساعته ، تهویه‌ی مطبوع ، صرافی ، کافی شاپ ، بار ، رستوران ، اتاق کنفرانس ، اینترنت بی‌سیم ، پارکینگ ، خدمات سرو غذا در اتاق ، خشک‌شویی ، گاو صندق ، استخر ، سونا و جکوزی ، مرکز اسپای ، ماساژ ملایم ، حمام سنتی ، خدمات پزشکی ، سالن بدنسازی ، زمین تنیس ، پرتاب دارت ، میز بیلیارد ، کافی شاپ ، کافی نت ، و… بخشی از امکاناتی است که در این هتل پنج ستاره به مهمانان ارائه می شود.

انواع خوراکی های ترکی ، ایتالیایی ، مکزیکی ، خوراکهای دریایی و خوراکهای شرق دور در رستوران های هتل پرلامري با بالاترین کیفیت طبخ و سرو می شود.صبحانه ، ناهار و شام به صورت بوفه در هتل ارائه می شود. همچنین سفارشات رژیمی نیز در رستوران پذیرفته می‌شود.

آدرس: Kuşkavağı MahallesiAkdeniz Bulvarı1.Blok No:150 Konyaaltı ANTALYA / TÜRKİYE

تلفن:+90 2287660242

هتل پرلامري آنتاليا
هتل پرلامري آنتاليا
هتل پرلامري آنتاليا
هتل پرلامري آنتاليا
هتل پرلامري آنتاليا
هتل پرلامري آنتاليا
هتل پرلامري آنتاليا
هتل پرلامري آنتاليا
آنتالیا نام مرکز استان آنتالیا و از شهرهای مهم و توریستی کشور ترکیه است. این شهر که به عنوان مرکز گردشگری و تفریحی در ترکیه محسوب می‌گردد دارای جاذبه‌های فراوان می‌باشد. تور آنتالیا اولین و بهترین گزینه برای گذراندن تعطیلات خوب و بیادماندنی می باشد به همین دلیل هتل های آنتالیا به نسبت دیگر شهرهای ترکیه مجهزتر و دارای امکانات پیشرفته تری هستند. در این شهر بلوارهای زیبا با درختان نخل و لنگرگاه‌ها خود نمائی می‌کند. در این شهر و در بخش قدیمی و تماشائی آن منطقه قلعه‌ایچی (درون قلعه) قرار دارد. بافت خاص منطقه که شامل خیابانهای کم عرض و پیچ در پیچ بوده به همراه خانه‌های قدیمی که توسط دیوارهای قدیمی محصور شده، بسیار جلب توجه می‌کند. یکی از این هتل های پنج ستاره کریستال نیروانا است.

هتل های پیشنهادی دیگر:

هتل پنج ستاره مردان پلاس

 ريكسوس پريميوم | تور آنتالیا

 دلفین امپریال آنتالیا

هتل گراند پارک لارا

هتل ۵ ستاره آدورا گلف

هتل پنج ستاره کریستال نیروانا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *