هتل جمیرا بیچ | 5 ستاره

هتل جمیرا بیچ | 5 ستاره

مهر 8, 1394
وبلاگ
هتل پنج ستاره جمیرا بیچ
هتل پنج ستاره جمیرا بیچ

جمیرا بیچ یکی دیگر از هتل های زنجیره ای جمیرا می باشد. موقعیت این هتل لوکس و مجلل در قلب دبی ، 20 کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی و 10 کیلومتری مال امارات واقع شده است.
هتل 5 ستاره جمیرا بیچ با معماری بسیار زیبا و نمای بیرونی موج مانند که با آلومینیوم و شهشه های رفلکس پوشیده شده است و دکوراسیون داخلی منحصر به فرد که تلفیقی از عناصر طبیعی مانند آب , خاک , آتش و باد است ، طرفداران بیشماری را به خود جذب می کند.


این هتل در26 طبقه ،  93 متر ارتفاع ، 600 اتاق ، 5 سوئیت  و 19 ویلای رو به دریا با استخر های اختصاصی ، یک ساحل اختصاصی  ، باغ های بسیار زیبا و 20 رستوران بین الملی از مهمانانی که این هتل را برای اقامت خود انتخاب می کنند ارائه خدمات می کند تا سفر بیادماندنی را به یادگار ببرند.

برای سفر به دبی و رزرو هتل های جمیرا

با آژانس ما تماس بگیرید ، منتظر شنیدن صدای شما هستیم.

هتل پنج ستاره جمیرا بیچ
هتل پنج ستاره جمیرا بیچ

شرایط و امکانات پذیرایی این هتل به قرار زیر است:
آسانسور ، بیزینس سنتر، زمین تنیس ، فروشگاه های لوازم ورزشی و تفریحی ، لوازم الکتریکی ، پوشاک ، عکاسی ، بخش ویژه کودکان ، باشگاه ورزشی مجهز، سالن برگزاری جلسات ، مرکز تجاری ، کرایه اتومبیل ، صرافخانه ، دستگاه خودپرداز در هتل ، فروشگاه ، پرستار بچه ، مرکز تجاری ، شهربازی های مخصوص برای خانواده ها ، استخر در فضای باز، باغ ، روزنامه ، محوطه مخصوص سیگار کشیدن ، کلاب کودکان ، پارکینگ ، استخر و سونا و جکوزی ، ، رستوران ، کافی شاپ و بار، امکانات موج سواری و دوچرخه سواری ، زمین گلف ، والیبال ، بسکتبال ، اسکواش ، خدمات تورها ، دربان ، اسکوآش ، کلاب شبانه ، زمین بازی مخصوص کودکان ، پارک آبی ، سونا ، روم سرویس 24ساعته ماساژ، آبگرم ، خشکشویی ، ، سرو صبحانه مجلل دراتاق ،
اینترنت رایگان در لابی و اتاق های هتل ، تاکسی ، تسلط کارکنان هتل به چندین زبان زنده دنیا مانند: فیلیپینی، پرتغالی ,ایتالیایی، اسپانیایی، اندونزیایی، روسی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی و عربی و…

هتل پنج ستاره جمیرا بیچ
هتل پنج ستاره جمیرا بیچ

اتاق های هتل دارای پنجره های بزرگ شیشه ای رو به خلیج و منظره زیبای هتل برج العرب می باشند و چشم انداز آرامش بخش آن چشم را نوازش می دهد.
رستوران های هتل هم در داخل هتل قرار دارند و هم با بالکن بسیار بزرگی در بیرون از هتل طراحی شده اند که با منظره ی درخت های جنگلی و جوی بسیار زیبا که از کنار آن می گذرد ویو دل انگیزی را به نمایش می گذارد. این رستوران ها با بهترین خدمه و آشپز انواع غذاهای بین المللی نظیر: لبنانی و آرژانتینی و ایتالیایی و…را سرو می کنند.
یکی از امکانات ویژه ای که این هتل دارا بودن یک مرکز کنفرانس با سالن تک منظوره ، یک تالار کنفرانس با گنجایش 416 نفر جهت برپایی جلسات و اجتماعات مختلف می باشد.

تور دبی هتل جمیرا بیچ
تور دبی هتل جمیرا بیچ
تور دبی هتل جمیرا بیچ
تور دبی هتل جمیرا بیچ
تور دبی هتل جمیرا بیچ
تور دبی هتل جمیرا بیچ

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *