قیمت تور تایلند هتل هیلتون

قیمت تور تایلند هتل هیلتون

شهریور 11, 1394
وبلاگ

در منطقه آسیای جنوب شرقی کشور پادشاهی تایلند واقع شده است که به کشور هزار معبد معروف است. همسایه های  کشور تایلند از شمال و شرق لائوس و کامبوج، از جنوب مالزی و ازغرب میانمار است. در این کشور همانند دیگر کشورهای منطقه آسیای جنوب شرقی، بارش باران‌های فصلی باعث رویش جنگل‌های بارانی استوایی شده است.در گذشته تایلند با نام معروف بود اما در سال ۱۹۴۹ به طور رسمی تایلند نام گرفت. نام تایلند از قوم تای گرفته شده است.  معنی تای آزادی است.

تایلند کشوری است توریستی،زیبا و بکر که در نوع خود  بی نظیر و دیدنی می باشد. در پوشش مردمان آن رنگین کمانی از رنگ های کبود ،سبز، زرد و آبی چشم را نوازش می کند. سرزمینی با فرهنگ ،مذهب، زبان و،آب و هوا،غذاهای متنوع و منحصر به فرد…
کشور تایلند را به نام سرزمین لبخند می شناسند و علت این نامگذاری آثار تاریخی ،هنری و نمایش های متفاوت است که سالیانه گردشگران بی شماری را با لبخندهای خود پذیرا می باشد.

پوکت یکی از شهرهای کشور توریستی تایلند است که هتل پنج ستاره هیلتون در این شهر قرار دارد.

قیمت هتل هیلتون
تور تایلند هتل هیلتون

پرواز به مقصد فرودگاه بین المللی پوکت بهترین و سریعترین راه دسترسی به آن است که در شمال این جزیره قرار دارد.
برای سرگرم کردن توریست ها در این شهر فعالیت های بسیاری وجود دارد؛ از تورهای روی کشتی و سافاری گرفته تا باغ وحش های بزرگ، آکواریوم و باغات پروانه را می توان در آن تجربه کرد. نمایش و سواری بر روی فیل که همواره مورد توجه خانواده ها بوده است. تئاتر عظیم و رستوران های موجود در پارک FantaSea نیز بسیار جذاب می باشند.
بسیاری از اصلی ترین جاذبه های توریستی پوکت در مرکز تاریخی شهر و نیز در محله ی رنگارنگ چینی ها می باشد. تعدادی از معابد تاریخی در اطراف شهر پراکنده شده اند. اما از روی تپه ی Khao Rang که در شمال غربی مرکز شهر پوکت واقع شده، چشم انداز زیبایی از تمام شهر خواهید داشت. آفتاب پوکت بسیار سوزان می باشد و کسانی که قصد افتاب گرفتن را دارند بسیار مراقب آفتاب سوختگی باشند.

کشور تایلند به مرکز خرید معروف است. شهر پوکت نیز از این قاعده مستثنی نیست، مراکز خرید پوکت دارای فروشگاههای مدرن با تمام برند های معمول ، همچنین صنایع دستی و هنری…می باشد.

تور تایلند هتل هیلتون
تور تایلند هتل هیلتون

 

مراکز خرید شهر پوکت:

مرکز خرید تسکو لوتوس پوکت
مرکز خرید رابینسون پوکت
مرکز خرید سنترال فستیوال پوکت
مرکز خرید جانگ سیلون پوکت

بهترین مراکز خرید پوکت تایلند،سنترال فستیوال نام دارد که کمی با مرکز شهر فاصله دارد. در امتداد ساحل پاتونگ مغازه های زیادی هستند که فروشنده های اهل چانه زنی دارند و می توانید برای خرید ارزان تر، سری به آن جا بزنید. البته مراکز خرید ارزان در پوکت هم وجود دارد.

دیدنی های پوکت:

تور تایلند هتل هیلتون
تور تایلند هتل هیلتون

خلیج مایا پوکت
جزیره فی فی پوکت
جزیره پویای پوکت
جزایر پوکت
سواحل پوکت
موی تای پوکت
فانتاسی شو پوکت
پارک وحش خاو پرا تاو پوکت
معبد وات شالونج پوکت

شما مي توانيد قیمت بهترين نرخ هاي تورتایلند ، رزرو هتل تایلند ، اجاره آپارتمان در تایلند ، اقامت در تایلند را ازما استعلام نمائيد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *