تور دبی

دیدنی های دبی

شهریور 30, 1394
وبلاگ
تور دبی هتل های جمیرا
تور دبی هتل های جمیرا

نام دبی که از دو بخش دو با تشکیل شده است از نام نوعی حشره به اسم ملخ ( در زمان بلوغ قبل از پیدایش بال هایش) گرفته شده است .و علت این نام گذاری به خاطر وجود این حشره در دبی بوده است. ابوظبی بزرگترین و دبی دومین امارت امیر نشین امارات متحده عربی است و شبیه شهر شانگهای است. بیشترین جمعیت را در میان این هفت امارت دارد واکثر جمعیت آن در نوار ساحلی آن سکونت دارند . دبی بخاطر معماری خیره کننده و خطوط هوایی به روز و مناظر بکر و زیبا و داشتن فرهنگ غنی (برخلاف شایعه های موجود) یکی از مناطق توریستی جهان محسوب می شود . و از طرفی به علت نزدیک بودن به ایران و هزینه مقرون به صرفه ای که دارد یکی از مقصد های مسافران خارجی کشور ما می باشد.
با این که دبی به عنوان مرکز خرید خاورمیانه معروف است ولی اگر به این کشور توریستی مسافرت کردید تمام وقتتان را صرف خرید نکنید،دبی دیدنی های زیادی دارد که وقت گذاشتن برای بازدید از آنها خالی از لطف نیست.
این سرزمین شیخ نشین جز صحراهای بکر و سواحل آن برای طبیعت گردی مناسب نیست ، اما ساخت وسازهای مدرن و لوکس و مجلل دبی را به یک گزینه خوب برای توریست ها و گردشگران تبدیل کرده است.
قانون ورود به این کشور به این صورت است که ملیت های مختلف برای 30 روز اقامت دردبی باید از ساکنان امارات متحده یا یک شرکت و یا هتلی ضمانت صادره از امارات متحده عربی را داشته باشند. البته از کشور اسرائیل کسی اجازه ورود به دبی را ندارد.
از جمله جاذبه های دیدنی دبی :
باغ معجزه دبي: این باغ در روز ولنتاین 2013 تاسیس شد با حلقه های قوسی و قلبی شکل در وسط صحرا با 45 میلیون گل موجب تعجب بازدیدکنندگان می باشد و نامزد ثبت رکورد گينس بخاطر طولاني ترين ديوار گل جهان است.
میدان عبد الناصر( بنی یاس): معروفترين ناحيه شهر نزد مسافران ايراني می باشد.در مرکز شهر دبی قرار گرفته که در ضلع غربی آن یک ساختمان است که اطلاعات مورد نیاز مسافران و توریست ها را در اختیار شان قرار می دهد. ضلع جنوبی این میدان بورس فروش فرش ايرانی است.  در ضلع شرقی اين ميدان خيابان سبخه می باشد که نقطه شروع بازار مرشد است.اين منطقه معروفترين ناحيه نزد مسافران ايراني است.
مسجد الفاروق دبي:  شامل 21 گنبد و چهار گلدسته است که در معماري داخلي آن از طرح هاي ترکي و مراکشي استفاده شده ، بزرگترين مسجد دبی است و به سبک مساجد عثماني ساخته شده است.
آکواریوم دبی: با ده میلیون لیتر آب وبیش از سی و سه هزار نوع جانور آبزی بزرگترین آکواریوم جهان شناخته شده است. این آکواریوم رکورد جهانی گینس را برای «بزرگ ترین صفحه اکریلیک »را به خود اختصاص داده است. از طبقه همکف مرکز خرید دوبی مال می توانید صفحه اکلیری کاین آکواریوم را مشاهده کنید که بازدید از آن رایگان است.  تونل پنجاه متری آکواریوم قسمت دیگر آن است که از داخل آن می توانید ماهی ها را دورتادور خود تماشا کنید. از امکانات دیگر این اکواریوم قایق هایی با کف شیشه ای برای حرکت روی سطح اکواریوم و قفس های غواصی برای رفتن به داخل اکواریوم و مخزن های شیشه ای برای رفتن بین ماهی ها و کوسه ها اشاره کرد.

اگر دوست دارید سفری راحت و آسوده به دبی داشته باشید

با کارشناسان مجرب تور دبی آژانس مسافرتی ندای سفر تماس بگیرید.

این آژانس با تور دبی هتل های جمیرا در خدمت شماست.

تور دبی هتل های جمیرا
تور دبی هتل های جمیرا
تور دبی هتل های جمیرا
تور دبی هتل های جمیرا
تور دبی هتل های جمیرا
تور دبی هتل های جمیرا