با کارشناسان مجرب تور دبی آژانس مسافرتی ندای سفر تماس بگیرید.

این آژانس با تور دبی هتل های جمیرا در خدمت شماست.

برج خلیفه دبی

dubai

برج خلیفه که به نام برج دبی نیز شناخته می‌شود بلندترین آسمانخراش دنیاست که در خیابان شیخ زاید شهر دبی در کشور امارات متحده عربی قرار گرفته است.

ساخت برج خلیفه 21 سپتامبر 2004 آغاز شد و اول اکتبر 2009 به پایان رسید. این بنای بی‌نظیر دی 1388 خورشیدی به صورت رسمی به عنوان بلندترین آسمانخراش دنیا گشایش یافت.

این برج که آسمانخراشی مسکونی، تجاری و تفریحی است، دارای 163 طبقه، بیش از هزار واحد آپارتمان، 4 استخر و کتابخانه ویژه ساکنان برج است.

قابل توجه است که یکی از شیک‌ترین هتل‌های دنیا در این برج جای دارد. علاوه بر این نیز تجهیزات مخابراتی منحصر به فردی در منار مخروطی بالای برج قرار گرفته است تا از بلندای 829/49 متری این آسمانخراش به تمام معنی استفاده بهینه شده باشد.

هتل برج خلیفه دبی که جورجیو آرمانی (نام طراح مد ایتالیایی) نام دارد در طبقات پایینی برج واقع شده و دارای 160 اتاق است.

این برج نخست با نام برج دبی خوانده می‌شد ولی در روز بهره‌برداری و با حضور خلیفه دوبی به نام برج خلیفه تغییر نام داد.

طراحی برج دبی از معماری اسلامی که دارای طرح‌های طبیعت صحرا و گل است، الهام گرفته شد. طرح گل صحرایی با نشان شش پره، الگوی اصلی طراحی این برج بوده است.

یکی از زیبایی‌های این برج، فواره‌ای در بیرون برج است که 275 متر بلندی دارد و آب را 150 متر به بالا پرتاب می‌کند. این فواره دارای 6600 لامپ در 50 رنگ گوناگون است که زیبایی برج را دوچندان کرده است.

مرتفع‌ترین مسجد جهان در برج خلیفه دبی قرار دارد. در طبقه 158 این برج مسجدی ساخته شده که مرتفع‌ترین مسجد دنیاست.

برج خلیفه دبی با شکستن رکورد آسمانخراش تایپه 101 با 509 متر بلندی در تایوان، بلندترین آسمانخراش دنیاست.

مرتفع‌ترین استخر شنای جهان در طبقه 76 برج خلیفه دبی قرار دارد.

مرتفع‌ترین رستوران جهان که در طبقه 122 و در بلندی 442 متری است در این برج واقع شده است.

مرتفع‌ترین آتش‌بازی سال نو میلادی در جهان در برج خلیفه دبی انجام شده است.

پیست اسکی

daryatour01-1

این پیستاسکی دبی  که به صورت سر پوشیده در هوای بسیار گرم دبی ساخته شده از سال ۲۰۰۵ قسمتی از دبی را به قطب تبدیل کرده است. این پیست به عنوان اولین پیست سر پوشیده آسیای شرقی و سومین پیست سر پوشیده در دنیا است که با توجه به هوای گرم دبی بسیار شاهکار است.

در مجموعه پیست اسکی دبی شما می توانید یک باغ برف را مشاهده کنید که حدود ۳۰ هزار فوت مربع وسعت دارد و به عنوان اولین پارک برفی دنیا مشهور شده است. نیازی نیست با خودتان لوازم مورد نیاز را بیاورید در واقع در این مکان به شما لباس اسکی، کفش اسکی و جوراب، چوب اسکی و کلاه ایمنی و … را به اجاره می دهند حتی اگر قصد بازی کردن هم نداشته باشید و بخواهید فقط تماشا کنید می توانید از یک ناهار یا شام در محیطی برفی لذت ببرید.

رستوران کافه ای به نام St. Moritz انواع و اقسام غذاهای بین المللی را برایتان فراهم کرده است و از طرفی هم رستوران Avalanche محیطی برای نوشیدن انواع نوشیدنی ها سوپ های گرم و ساندویچ است. حتی اگر اسکی بلد نباشید می توانید از مدرسه اسکی این قسمت اسکی را به طور حرفه ای بیاموزید.

این مجموعه دارای ….

مساحت ۲۲.۵۰۰ مترمربع پوشیده از برف واقعی در تمام سال – (معادل سه زمین فوتبال)

دمای بینº۱- تا º۲- سانتی گراد

۸۵ متر ارتفاع (تقریباً ۲۵ طبقه) و ۸۰ متر عرض

۵ دور مختلف با میزان دشواری و طول متفاوت که طولانی‌ترین دور آن ۴۰۰ متر است

ظرفیت کامل ۱۵۰۰ میهمان

منطقه سبک آزاد

رزرو شرکتی و گروهی

پارک برفی با مساحت ۳.۰۰۰ مترمربع با یک غار بزرگ برفی

تله کابین چهارگانه یدک‌کش و قالیچه‌های پرنده

رستوران پاتوق کوه

جاره تجهیزات کیفی و لباس که در قیمت بلیط گنجانده می‌شود

مربیان حرفه‌ای واجد شرایط

سیستم صدور بلیط جدید

مناطق در حال تغییر با اجاره کمد

اتاقهای خصوصی برای میهمانی بچه‌ها

فروشگاه خرده‌ فروشی انحصاری – اسنو‌ پرو

‌کافه سنت‌ موریتس‌ و کافه آوالانچه‌

موزه های دبی

koffie-museum-1680x700

در قلعه الفحیدی می توانید پر بازدید ترین موزه دبی را مشاهده کنید که رود دبی در کنار آن زیبنده آن است و قدمت آن به قرن ۱۸ بر می گردد. اگر می خواهید قدمت و تاریخ شهر دبی را بدانید و از فرهنگ این شهر سر در بیاورید به این موزه بروید تا به وسیله اشیا و تصاویر کاملا توجیه شوید. در این موزه به دوران استخراج مروارید که قبل از استخراج نفت بوده بسیار اهمیت می دهند. در این موزه مجموعه بزرگ اسلحه سازی خاورمیانه نیز وجود دارد که حتما باید از آن دیدن کنید.

ساعت کار: همه روزه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۸:۳۰ شب
آدرس: قلعه ی الفحیدی، دبی جدید، دبی

موزه ی Narish Khyma
این موزه ها از جالب ترین موزه های دبی است که نزدیک به موزه دبی است و می توانید هر دو را در یک عصر دل انگیز دیدار کنید. در این موزه انواع قایق های محلی، که تعدادی از آن ها منسوخ شده اند و البته برخی هم هنوز در حال جابجایی افراد روی آب هستند نگهداری می شود. در این موزه می توانید قایق های چوبی قدیمی با ظرفیت ۲۰ نفر هم مشاهده کنید که سقف برزنتی آن ها را جالب تر کرده است.
ساعت کار: شنبه ها تا پنج شنبه ها
آدرس: دبی جدید، دبی

خانه ی شیخ سعید
موزه خانه شیخ سعید هم برای تاریخ دوستان دایر شده است. این موزه دارای معماری جالبی است که سازه های بکار رفته در آن، موجب خاص شدن آن شده است. اولین فردی که در این خانه زیسته شیخ سعید مکتوم بوده که هم اکنون اداره ی شهر بر عهده نوه وی است. در این موزه می توانید انواع سکه ها و اشیا و تمبرهای مرتبط با این فرد را مشاهده کنید. به طور کلی این موزه مربوط به شیخ و ایام زندگی وی می باشد که می تواند بیانگر تاریخ زمان زیست وی می باشد.

ساعت کار: همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب
آدرس: Shindagha، دبی

پارک خور

9f1bbfce-d5b6-4f28-8f07-9ef509eb6a66

پارک خور (به عربی: حَدیقَة اَلخَور ) یکی از پارک‌های دبی و یکی از نقاط دیدنی امارات متحده عربی است. «پارک خور» در بخش بر دبی و در ساحل خور دبی قرار دارد. در اینجا شما می‌توانید رفتن به یک ییلاق را تجربه کنید. چندین هکتار باغ، اسکله‌های ماهیگیری ، مسیرهای ویژه دو و پیاده روی، محل‌هایی برای طبخ بریانی (باربی کیو)، مناطق ویژه بازی بچه‌ها، رستوران‌ها و کیوسک‌ها فروش غذا و نوشیدنی از جمله امکانات این پارک می‌باشند. یک آمفی تاتر بزرگ نیز وجود دارد که محل برگزاری کنسرت‌ها در زمان تعطیلات عمومی و موقعیت‌های خاص می‌باشد. در طول ۲٫۳ کیلومتری پارک در امتداد خور، یک ماشین کابلی، به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا سوار بر آن (در ارتفاع ۳۰ متری از سطح زمین) به تماشای پارک و خور دبی بپردازند. در نزدیکی ورودی شماره یک پارک نیز یک شهرکودک و یک موزه برای کودکان قرار دارد.

پالم‌ جمیرا‌

vga_jumeirah (1)

پالم‌ جمیرا‌ یکی دیگر از مکانهای دیدنی دبی است.جزایر پالم‌ جزایر مصنوعی در دبی،در امارات‌ متحده عربی هستند .این جزایر بزرگترین پروژه‌های احیاء زمین در جهان به شمار می‌آیند که در آنها، بزرگترین جزایر مصنوعی جهان احداث خواهد شد. این جزایر توسط املاک نخل احداث گردید.این جزایر پالم‌ جمیرا‌، پالم‌ جبل‌ علی و پالم دیره‌ نام دارند.

این جزایر توسط شیخ محمد بن راشد آل مکتوم‌ به منظور افزایش میزان جهانگردی دبی راه‌اندازی شدند.

پالم‌ دیره از تقریباً ۱ میلیارد متر مکعب‌ تخته سنگ و ماسه تشکیل خواهد شد. کلیه مصالح از معادن امارات‌ متحده عربی استخراج خواهند شد. بین این سه جزیره بیش از یکصد هتل لوکس‌، ویلاها‌ و آپارتمانهای‌ ساحلی مسکونی، تفرجگاههای‌ ساحلی، پارکهای‌ تفریحی‌ آبی، رستورانها، مراکز خرید، امکانات ورزشی و چشمه‌های آب معدنی درمانی وجود خواهد داشت.

پالم‌ جمیرا‌ به شکل یک درخت نخل است که از یک تنه ، یک تاج با ۱۷ ساقبرگ‌ و یک جزیره هلالی پیرامون که به شکل یک موج شکن ۱۱ کیلومتری است، تشکیل می‌شود. این جزیره ۵ کیلومتر در ۵ کیلومتر بوده و مساحت کل آن بیشتر از ۸۰۰ زمین فوتبال است. تاج با یک پل ۳۰۰ متری به منطقه اصلی متصل می‌شود و هلال با یک تونل‌ زیر دریا به بالای نخل وصل می‌گردد. این جزیره به عنوان‌ “هشتمین عجایب جهان”‌ شناخته شده است.

پارک آبی وادی وحشت

آنتالیا

اين پارک با مساحتی حدود ۵ هکتار مابين هتل مشهور برج العرب و هتل ساحلی جميرا قرار دارد. پارک آبی وايلد وادی به شکلی طراحی گرديده تا ساعتهای مديدی از لذت و هيجان را به جستجوگران هيجان و همچنين خانواده ها تقديم نمايد. با بيش از ۲۳ نوع وسيله تفريحی و سرگرمی آبی که بيشتر آنها با هم مرتبط بوده و در امتداد هم قرار دارند و لذا بازديد کنندگان قادر خواهند بود تا بصورت پيوسته از حرکت بر روی آب در طول اين مراحل لذت ببرند. طراحی هنرمندانه وسيله ها شامل هشت سرسره آبی انفجاری و دو بخش موج سواری در اين پارک، هيجان فوق العاده ای را برای تمامی سنين به همراه می آورد.

شما می توانيد حالت بی وزنی را در قسمت سرسره سرعت در حالت سرخوردن با سرعت ۸۰ کيلومتر در ساعت بدون ديدن کوچکترين آسيبی تجربه نماييد. اين سرسره بلندترين و پر سرعترين سرسره دنيا (بغير از آمريکای شمالی) می باشد که يک سقوط نفس گير ۳۳ متری همراه با يک آبشار به عمق وادی را برای شما خلق می نمايد. اين پارک بر اساس افسانه قديمی سندباد طراحی گرديده است. نوع طراحی و توجه به جزئيات مانند خلق شخصيت های کارتونی برای کمک کردن به ساختار موضوع باعث گرديده تا اين پارک آبی، جايزه بهترين طراحی و ارائه پارک های آبی را از طرف انجمن نوآوری در ساخت پارک های آبی، به خود اختصاص دهد.

مراکز خرید دبی

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

بازار مرشد دبی که در منطقه دیره دبی قرار گرفته بهترین بازار های دبی  و بازار های ارزان دبی نزد ايرانيان می باشد. از سمت میدان جمال که به طرف غرب حرکت کنیم، به خیابان سبخه می رسیم. چندین خیابان که بصورت تقریبا موازی از طرف غرب به این خیابان متصل می شوند، بازار مرشد دبی Murshid Bazaar Dubaiرا تشکیل می دهند.

مرکز خرید مرکاتو‌

 آدرس: خيابان ساحلی جميرا – نزديک باغ وحش دبی
ساعات کار: 10صبح تا 10 شب – جمعه ها 4 بعد ازظهر تا 10 شب

سیتی سنتر  City Center

آدرس: خيابان القرهود، مقابل باشگاه گلف خور
ساعات کار: 10صبح تا 10 شب – جمعه ها 2 بعد ازظهر تا 10 شب

برجمان  Burjuman Center

 آدرس: تقاطع خيابان مرکز تجاری و خيابان خالد بن وليد
ساعات کار: 10صبح تا 10 شب – جمعه ها 4 بعد ازظهر تا 10 شب

الغریر Al Ghurair City

آدرس: تقاطع خيابان رقه و عمر بن الخطاب
ساعات کار: 10صبح تا 10 شب – جمعه ها 2 بعد ازظهر تا 10 شب

وافی سیتی   Wafi City Mall

آدرس: خيابان القطاعيات
ساعات کار: 10صبح تا 10 شب – جمعه ها 30/4 بعد ازظهر تا 10 شب

اتوبوس شگفت انگیز

ZaQ86kYJWE

این وسیله نقلیه در خشکی بصورت یک اتوبوس عمل می کند و در آب بصورت یک اتوبوس دریایی حرکت می کند. سفر با این اتوبوس، سفری مهیج و فراموش نشدنی خواهد بوداین تور برای نخستین بار در خاورمیانه ارائه می شود. شما سوار بر یک اتوبوس ابتدا گردشی در شهر خواهید داشت و سپس سوار بر همان اتوبوس وارد خور دبی می شوید و ساعتی را به گردش بر روی این رودخانه می پردازید. داخل این اتوبوس به امکانات مختلفی از جمله سیستم برودتی مجهز گردیده است. جلیقه نجات و سایر تجهیزات مورد نیاز در مواقع ضروری نیز در این اتوبوس تعبیه گردیده است. یک راهنما در طول سفر اطلاعات جالبی را در اختیار شما قرار خواهد داد .

برج العرب

464857f7-5baa-4255-81e4-84104201b91e

برج العرب یک هتل لوکس در دبی – امارات متحده عربی است. با ارتفاع ۳۲۱ متر این هتل چهارمین هتل بلند جهان است. برج العرب بر روی یک جزیره مصنوعی به فاصله ۲۸۰ متر از ساحل جمیرا که توسط یک پل خصوصی به زمین اصلی متصل است. طرح اصلی این برج از روی بادبان کشتی ایده گرفته شده است.

 ساخت این برج در سال ۱۹۹۴ آغاز گشت. هدف از این پروژه ایجاد نمادی برای شهر دبی بود مثلا همانند برج ایفل برای پاریس و یا خانه اپرا برای سیدنی.

برای آنکه این هتل بتواند بر روی جزیره مصنوعی ساخته شود ۲۳۰ شمع بتنی آن تا حدود ۴۰ متر در داخل زمین قرار داده شد. برای ساخت جزیره مصنوعی ۳ سال زمان صرف شد و همچنین برای ساخت خود هتل ۳ سال دیگر زمان صرف شد. برای ساخت این هتل از ۷۰۰۰۰ متر مکعب بتن و ۹۰۰۰ تن استیل استفاده شده است. این هتل چهارمین هتل بزرگ جهان است اما اگر بدون در نظر گرفتن هتلهایی که کاربری دیگر نیز دارند بخواهیم حساب کنیم برج العرب رتبه دوم را از لحاظ ارتفاع بدست می آورد.

این هتل دارای ۲۰۲ سوئیت است که کوچکترین این سوئیتها ۱۶۹ متر مربع و بزرگترین آنها ۷۸۰ متر مربع است.

این هتل بصورت رسمی ۵ ستاره است اما برخی میگویند این هتل تنها هتل ۷ ستاره جهان است!

آژانس مسافرتی ندای سفر به شما جهت داشتن مسافرتی لذت بخش و بیادماندنی در دبی ،

تور دبی هتل های جمیرا را پیشنهاد می کند.

توردبي هتل هاي جميرا|تورهتل هاي جميرا|هتل هاي معروف جميرا|رزرو بليط هتل هاي جميرا|هتل هاي زنجيره اي جميرا در دبي|قيمت بليط تور دبي هتل هاي جميرا|رزرواینترنتی بلیط تور دبی|درباره هتل هاي جميرا| دبی|عکس هتل هاي جميرا|بلیط هتل هاي جميرا|ویزای دبی|توردبي|هتل هاي لوکس جميرا|هتل هاي جميرا|رزروهتل هاي جميرا|اطلاعات درموردهتل هاي جميرا|درباره دبی|دیدنی های دبی|