تور ماسوله(یکروزه)

کد: LMJUYH
  • 27-1-750×385
  • masouleh41-1-820×548
  • 3365670kl-1-820×592
  • 1__hamgardi_Traditional-Masouleh-Village-Gilan-Iran-820×547

توضیح

تور ماسوله

بهشتی کوچک در شمال خطه ایران در جاده های پیچ درپیچ فومنات خانه هایی را در خود جای داده که با گام نهادن بر دوش یکدیگر از دامنه کوهستان اوج گرفته تا گویی شاید بر فراز آسمان رخ نمایی کنند،در تور ماسوله از خانه های پلکانی شاید به اوج آسمان نرویم و به پرواز در نیاییم،اما با طبیعت گردی در دامنه های جنگلی وآبشارهای زیبا همچنین با گردش در شهرماسوله و کوچه های باریک و با صفا به تماشای شمعدانی ها ،صنایع دستی می نشینیم و غرق در معماری پلکانی می شویم.

تور ماسوله

اولین شهر تاریخی زنده کشور در سال 1354که نامش در فهرست آثار ملی قرار گرفت و هسته مرکزی جنبش جنگل در برابر تهاجم روس و انگلیس بود ، شهر پلکانی و کوهستانی – جنگلی ماسوله می باشد . ماسوله در غرب استان گیلان در 40 کیلومتری غرب رشت و 20 کیلومتری غرب فومن واقع است ، زبان مردم ماسوله با تمامی اهالی غرب گیلان همسان بوده و همگی به زبانهای تایی و اوستایی بسیار نزدیک است ، گفتار می کنند .

برای آشنایی با این مردمان مهمان نواز در”تور ماسوله”با ما در “ندای سفر “همراه شوید.

ماسوله بهشت شمعدانی هاست و در چهار فصل جذابیت خاص خود را دارد امابهترین فصول برای اجرای تور ماسوله بهار و پاییز می باشد.

علاوه بر معماری پلکانی و طبیعت سرسبز و کوهستانی ماسوله که مورد توجه گردشگران و طبیعت گردان واقع شده است ، می توان از قله شاه معلم ( ماسوله داغ ) با ارتفاع 3050 متر یاد کرد که بلندترین نقطه ماسوله هم به حساب می آید و بیشتر مورد توجه کوهنوردان است .
کوههای ماسوله سرشار از معادن آهن ، کوارتزیت ، روی و سرب می باشند که وجود این معادن در زمان فتحعلی شاه ماسوله را به محل ساخت گلوله های توپ تبدیل نموده بود . ماسوله در ادوار گذشته مرکز تلاقی سه استان اردبیل ، زنجان و گیلان بوده است اما امروز با موقعیتی بن بست گونه با ارتفاعات ، دامنه ها و چشمه ساران که زیبایی این منطقه را دوچندان نموده است تنها از جاده رشت – فومن قابل دستیابی می باشد ، اما جاذبه طبیعی دیگر ماسوله ، آبشار زیبای آن که در دامنه های غربی این منطقه در مسیر رودخانه اصلی واقع شده که با حدود یک ساعت کوهپیمایی در خلاف جهت آب پس از عبور از چندین آبشار کوچک این آبشار با ارتفاع حدود 30 متر قابل رویت است .
ماسوله بهشت شمعدانی هاست و در چهار فصل جذابیت خاص خود را دارد امابهترین فصول برای سفر به ماسوله بهار و پاییز می باشد ، ماسوله دارای اقامتگاههای متفاوت و مناسب برای ذائقه های مختلف است به این صورت که از بزرگترین هتل ماسوله در ابتدای ورودی تا هتل آپارتمان نوید ، هتل مهران در مسیر آبشار و همچنین خانه های محلی که قابل اجاره هستند می توان نام برد .

امتیاز
  • ثبت امتیاز
5
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

برنامه سفر

تور یکروزه ماسوله و دریاچه سقالکسار

قیمت: 139000 تومان

زمان حرکت:  4:30 صبح           تاریخ: 98/4/13

مسیر حرکت:تهران-کرج-قزوین-رشت

خدمات: اتوبوس وی آی پی سیستم دار- بیمه مسافرتی کامل- صبحانه وی آی پی سلف سرویس- میان وعده- لیدر -  پرداخت ورودیه ها

 

محل

دیدگاه ها (3)

3 دیدگاه برای تور ماسوله(یکروزه)

  1. مهنوش

    سفر بسیار عالی بود.ممنونم

  2. محمد

    ممنون بابت تورهای خوبتون

  3. دریا

    تورهاتون واقعاا عالین واقعا ممنونم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال