تور کوش آداسی

کوش آداسی در ترکی به معنی جزیره پرنده است و در 70 کیلومتری شهرستان مرکزی استان آیدین در نوارساحلی منطقه اژه واقع شده است ، تور کوش آداسی از جذاب ترین تورهای ترکیه به حساب می آید چرا که این جزیره یکی از کانون های مهم گردشگری است و در حوالی خود ” ازمیر ” ، ” مارماریس ” ، ” بودروم ” پاموک کاله و … را جای داده است ، به علاوه در تور کوش آداسی می توان به جزیره یونانی ساموس سفر کرد ، نزدیکی این جزیره به بندرکوش آداسی سبب شده تا در فصول بهار و تابستان ، قایق های گردشگری زیادی گردشگران را به جزیره ساموس ببرند. این قایق ها که تعدادشان هم زیاد است جلوه ای خاص به بندر زیبای کوش آداسی داده اند . در تور کوش آداسی همراه ندای سفر به یکی از بهترین جزیره های دنیا بروید و بهترین لحظات خود را در کنار سواحل زیبا و تاریخی بندر کوش آداسی بگذرانید .
در تور کوش آداسی به پرینه یکی از باستانی ترین شهرهای دنیا ، با قدمت بیش از 400 سال قبل از میلاد مسیح سفر کنید ، شهر پرینه در طول سال ها به دفعات زیر سیل و گل و لای مدفون شده بود و امروزه تنها سرستون های آن به جا مانده است ، آمفی تئاتر 6500 نفری شهر پرینه از مکان های پربازدید در نزد گردشگران است ، در تمامی سواحل این جزیره زیبا انواع ورزش ها و تفریحات آبی و همچنین پارک های آبی اروپا در این جزیره واقع شده است .
در تور کوش آداسی همراه ندای سفر ، سفرهای ماجراجویانه دریایی را هرگز از دست ندهید ، شما در این سفر به همراه یک کشتی مجهز به وسط دریا سفر کرده و تا نزدیکی یونان پیش می روید و حتی می توانید وارد خاک یونان شده وبه گشت و گذار بپردازید .
در تورهای ترکیه ، بهترین غذاهای جهان مورد توجه گردشگران است ، اما در تور کوش آداسی علاوه بر این غذاهای فوق العاده ترکی ، بهترین غذاهای دریایی را می توانید تجربه کنید ، چراکه رستوران های کوش آداسی با بهترین سرآشپزهای دنیا همه روزه تازه ترین ماهی ها را به مشتریان ارائه می دهند .
کوش آداسی با دیدنی های تاریخی ، سواحل جذاب و زیبا و جنگل های کاج کناره ی دریا برای خود ترک ها هم شهری ییلاقی و تفریحی به شمار می رود ، تابستان های بسیار گرم و آفتابی و زمستان های سرد و معتدل کوش آداسی سبب می شود تا هرزمان در چهارفصل تور کوش آداسی مناسب ترین تور تفریحی شود .
سواحل شنی و صخره ای کوش آداسی بسیار معروفند و از پرطرفدارترین سواحل ترکیه جهت تفریح می باشد ، در تور کوش آداسی به علت اینکه این جزیره فاقد فرودگاه می باشد ، ابتدا به شهر ازمیر در 80 کیلومتری کوش آداسی رفته و سپس با اتوبوس به این جزیره عزیمت می کنیم .
در تور کوش آداسی می توان به قصر پنبه ای با تراورتن های سفید ، آبهای گرم پاموک کاله سفر کرد و از این جاذبه طبیعی بسیار زیبا دیدن کرد ، پاموک کاله یا پاموک قلعه از مراکز بسیار مهم گردشگری در 18 کیلومتری استان دنیزلی در حوالی کوش آداسی و بودروم می باشد .
دیگر جاذبه کوش آداسی ، جزیره کبوتر که به واسطه جاده باریک به این شهر متصل می شود ، در فصل مهاجرت پرندگان این جزیره کوچک خانه پرنده ها می شود و با نوعی سمبل و نماد کوش آداسی می باشد ، اگر در تور کوش آداسی به دنبال ساحلی دنج و خلوت و طرفدار آرامش به دور از هیجان هستید ، جزیره کبوتر بهترین مکان در کوش آداسی می باشد .
اگر مایلید تا توری متفاوت از تور ترکیه را تجربه کنید با تور کوش آداسی در ندای سفر همراه ما شوید .

5,580,000 تومان تور کوش آداسی

تور کوش آداسی

کوش آداسی مکانی گردشگری و تفریحی در ترکیه محسوب می‌گردد دارای جاذبه‌های فراوان می‌باشد.

5
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال