تور سواحل مرجانی کیش

تور سواحل مرجانی کیش

مهر 11, 1394
وبلاگ

سفری به یادماندی را با تور سواحل مرجانی کیش آژانس مسافرتی ندای سفر امتحان کنید،

منتظر تماس شما هستیم.

ساحل جزیره کیش با بافتی مرجانی که از ماسه خاکستری پوشیده شده و رنگ چشم نواز نقره ای در زیر درخشش نور خورشید و هوایی پاک همانند نگینی در خلیج فارس خودنمایی می کند.

تور سواحل مرجانی کیش
تور سواحل مرجانی کیش

این جزیره که در 90 کیلومتری خلیج فارس واقع شده همه ساله پذیرای توریست ها و گردشگران زیادی از ایران و سایر نقاط جهان می باشد.
اگر به دنبال آرامش و تمدد اعصاب و استراحت در یک ساحل آرام و به دور از هیاهو و غوغا هستید ما به شما سواحل مرجانی کیش را پیشنهاد می کنیم.
با توجه به وسعت این جزیره یکی از وسیع ترین سواحل دنیا بشمار می آید که تماما در اختیار گردشگران قرار گرفته تا لذت کاقی را از آن ببرند.
برای گردشگران تماشای طلوع و غروب آفتاب در کنار ساحل دلنشین کیش خاطره ای فراموش نشدنی خواهد شد.
یکی از جالب ترین و شگفت انگیزترین قسمت های کیش سواحل مرجانی و نقره گون آن می باشد که وجود مرجان ها خود به صورت طبیعی باعث تصفیه آب و شفافیت و تمیزی ساحل شده طوری که با تابش آفتاب درخشندگی خیره کننده ای را جلوی چشمان شما به معرض نمایش می گذارد و انتهای آب و کف دریا را می توان به راحتی مشاهده کرد.
ساحل کیش به دلیل این که در آن کوسه خطرناک یافت نمی شود ، یکی از کم خطرترین سواحل دنیا محسوب می شود و کوسه هایی که گای اوقات در ساحل روئیت می شوند از ماهی های کوچک غذای خود را تامین می کنند.
کیش جاهای دیدنی زیادی دارد که در زیر به تعدادی از آنها اشاره می کنیم:
ا- شهر باستانی حریره : این شهر که در دل غار و کوه پیدا شده است جزء زیباترین آثار باستان شناسی دتیا شناخته شده است و دیدن آن را به هر گردشگری توصیه می کنیم .
2- خانه اعیانی: یادآور زندگی های قدیمی و سنتی است که دیدن آن خالی از لطف نیست.
3- روستای باغو: این روستا به دلیل حاصلخیز بودن خاک آن بسیار سرسبز است و انبوهی از درختان از گونه های مختلف در آن رشد کرده است که قدمت بعضی از آنها بسیار زیاد می باشدولی به دلیل بی توجهی تقریبا متروکه و خالی از سکنه شده است.
4- شهر زیرزمینی کاریز:

تور سواحل مرجانی کیش
شهر زیر زمینی کاریز

این شهر با 10 هزار متر مربع وسعت و2500 سال قدمت یکی از عجیب ترین شهر های زیر زمینی است و دارای قنات هایی می باشد که آب شیرین شهر را تامین می کند.همچنین غرفه های صنایع دستی و رستوران های مختلف و حمام های باستانی با صحن و حصاری 500 متری از دیگر دیدنی های این شهر زیر زمینی می باشد.
4- کشتی یونانی: این کشتی عظیم الجثه یکی از نمادهای گردشگری کشور ایران محسوب می شود. که در سال 1345 هنگام مراجعت به یونان در غرب جزیره کیش به گل نشست و تلاش ها برای بیرون کشیدن کشتی سودی نداشت و مقرون به صرفه نبود.

تور سواحل مرجانی کیش
کشتی یونان

5- نمایشگاه خزندگان: بیش از 100 گونه خزنده مانند مارهای عظیم بوآ، پیتونآفریقا و سوسمارهای ماداگاسکار و … در معرض دید عموم قرار گرفته است.
6- بوستان آهوان: این آهوان توسط سازمان حفاظت محیط زیست از جزیره خارک به جزیره کیش آورده شدند و به صورت پراکنده در جزیره زندگی می کنند. برای علاقمندان به حیوانات بوستان آهوان جای جذاب و دیدنی خواهد بود.

تور سواحل مرجانی کیش
بوستان آهوان

7- مجموعه درخت سبز: معروفترین درخت جزیره می باشد که ریشه های آن مانند چتر از بدنه درخت آویزان است و عمری طولانی دارند و مختص جنوب کشور می باشند.

تور سواحل مرجانی کیش
مجموعه درختان سبز

8- پارک دلفین ها : با مساحتی حدود یکصد هکتار و گونه های مختلف گیاهی و باغ پرندگان اولین دلفیناریوم در ایران است که در آن انواع مختلفی از پستانداران دریایی از جمله دلفین و شیر دریایی نگهداری می شوند.

تور سواحل مرجانی کیش
پارک دلفین ها

9- کلبه هور : یکی از زیباترین مناطق ساحلی برای تماشای ماهیان رنگارنگ و کم نظیر و زیبا به شمار می رود.

تور سواحل مرجانی کیش
کلبه هور

تور سواحل مرجانی کیش
ماهی های رنگارنگ جزیره کیش

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *