تور تایلند هتل هیلتون

تور تایلند هتل هیلتون

اسفند 20, 1396
وبلاگ

پوکت به دلیل سواحل زيباي خود و غواصي در آب هاي شفاف آن شهرت دارد و با نام مرواريد درياي آندامان شناخته شده است. به وسیله پلی به بخش اصلی تایلند وصل می شود و هتل ها و رستوران های فراوانی در سواحل آن مشاهده می شود. بيش از نيمي از اين جزيره پوشیده از جنگل است و از شمال تا جنوب آن کوه هايامتداد دارند. پوکت از واژه اي مالزيايي به معناي کوه يا تپه است زيرا از دور به اين شکل به دیده می شود. پوکت بزرگترين جزيره تايلند و مهم ترين استراحتگاه براي تعطيلات در تايلند و آسياست. دسترسي به پوکت از طریق فرودگاه بين المللي آن که در شمال اين جزيره  قرار دارد امکان پذیر است.

هتل هیلتون
هتل هیلتون

هتل ۵ ستاره هتل هیلتون آرکادیا (Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa) یکی از هتل های پوکت می باشد که در یک موقعیت ساحلی عالی قرار گرفته است.
دور تا دور هتل هیلتون آرکادیا را باغهای استوایی زیبا و جنگل ها ی انبوه گرمسیری احاطه کرده است. این هتل دارای اتاقهای بسیار زیبا و تراس های خصوصی با یک چشم انداز نفس گیر رو به دریای آبی زمردی و ساحل زیبای پوکت می باشد. برای آن دسته از مسافرینی که هزینه برای آنها مهم است این هتل با هزینه مقرون بصرفه خود، محیطی آرام و دلپذیر را فراهم آورده است.

این هتل در امتداد ساحل Karon واقع شده و یکی از زیباترین موقعیت های جغرافیایی در سواحل غربی Phuket را دارا می باشد

اتاق های این هتل مدرن اما با معماری سنتی تایلندی حسی از زندگی سنتی و قدیمی تایلند را برای مسافران تداعی می کند این اتاق ها در سه طرف هتل ساخته شده اند. اکثر اتاقها بزرگ و داری چشم اندازی زیبا به سمت دریا هستند بعضی از اتاق های هتل هم نمایی دیدنی رو به دامنه کوه های سرسبز و باغهای استوایی آرام اطراف هتل مشرف هستند.
هر اتاق هتل ۵ ستاره هتل هیلتون آرکادیا دارای اتاق نشیمن با مبلمانی راحت ، تلویزیون صفحه تخت، کف چوبی و وان حمام می باشد.

تور تایلند
تور تایلند

میهمانان در هتل هیلتون آرکادیا میتوانند در فعالیتهای متنوعی که توسط کارکنان بخش تفریحی هتل پیش بینی شده شرکت کنند.کلاس های غواصی ، مرکز سرگرمی کودکان، زمین بازی ویژه کودکان، استخر های مختلف ، یک ورزشگاه و مرکز آب گرم آرامش بخش هتل از جمله امکانات رفاهی هتل می باشد که در اختیار توریست ها ومسافران قرار می گیرد.

رستوران های هتل هیلتون آرکادیا غذا های متنوعی مناسب با تمام سلیقه ها و ذائقه ها برای میهمانان خود تدارک دیده است و میهمانان میتوانند از شام فوق العاده خانوادگی، خوراکهای سنتی ایتالیایی و تایلندی در کنار منظره ای رو به دریا بهره مند شوند.

این هتل در امتداد ساحل کارون قرار دارد، فاصله هتل هیلتون آرکادیا تا فرودگاه 45 دقیقه است همچنین دارای پارکینگ رایگان می باشد.این هتل دارای 5 استخر و 4 رستوران میباشد و همچنین 2 جاذبه توریستی Fantasea theme park و Chalong Temple در نزدیکی این هتل قرار گرفته است.

تور تایلند هتل هیلتون
تور تایلند هتل هیلتون

اینترنت هتل در هر ۲۴ ساعت ۶۵۰ thb است
ساعت ورود به هتل : ۱۴:۰۰
ساعت خروج از هتل:۱۲:۰۰

تور تایلند هتل هیلتون را با ما تجربه کنید.

با تور تایلند آژانس مسافرتی ندای سفر از اقامت در هتل هیلتون لذت ببرید.

مطالب مرتبط: تور دبی هتل های جمیرا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *