هتل ریکسوس سان گیت

هتل ریکسوس سان گیت +عکس

شهریور 16, 1394
وبلاگ

یکی از دلایل برای رونق تور آنتالیا در فصول گرم سال دریای نیلگون مدیترانه است.اما برای لذت و آرامش بیشتر اقامت در هتلهای ساحلی مناسب تر است.ساحل زیبای کمر به دلیل هتلهای زیبا مقصد عمده گردشگران خارجی می باشد. از جمله این هتلها هتل 5ستاره ی لوکس ریکسوس سان گیت در محله ی بلدیبی است که با مركز شهر آنتاليا 25 كيلومتروتا فرودگاه 50 كيلومتر فاصله دارد.
این هتل که دومین هتل دارای چشمه های آب معدنی می باشد، انواع درمان های مربوط به سلامتی و زیبایی جسمی و روحی را برای مسافرینش تدارک می بیند.
این هتل با وسعت 250هزار متر مربع ،  1094 اتاق در 8 طبقه ، دومین هتل بزرگ کشور ترکیه محسوب می شود و از لحاظ تعداد اتاق  رتبه ی اول را دارا است.اتاقها از کلیه امکانات رفاهی که میهمانان با هر سلیقه ای را راضی می کند ،برخوردار هستند

تور آنتالیا
تور آنتالیا

hotel rixos sungate
hotel rixos sungate

هتل ریکسوس سان گیت دارای 720متر ساحل اختصاصی شنی می باشد و میهمانان می توانند با کشتی مسافرتی در ساحل آن پهلو بگیرند.
امکاناتی که هتل ریکسوس سان گیت در اختیارتان می گذارد:
10  استخر شنا و 2 پارک آبی (یکی مخصوص کودکان) ،سرسره آبی ، استخر روباز ، استخر سرپوشیده ، سونا ، جکوزی ، حمام ترکی، حمام فنلاندی، اتاق بخار،‌ ماساژ تایلندی، ماساژ هندی ، کودک مینی گلف، دیسکوی کودکان سالن تئاتر کودکان ، امکانات ورزشی متنوعی مانند بسکتبال، بدمینتون، دارت، والیبال ساحلی، تنیس روی میز و واتر پولو ، باشگاه بدنسازی ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، کنسرت، نمایش و آواز، موزیک زنده، جشن های شبانه در کنار استخر و دریا همراه با رقص نور
، مینی بار ، اسنک بار ، کافه و …

تور آنتالیا
تور آنتالیا
hotel rixos sungate
hotel rixos sungate

این هتل در سال 2005 تاسيس و در تاريخ 2011 بازسازي شده و بالاترين استانداردها را با بهترين سرويس ها به شما مهمانان عرضه می کند.
خدمات و سرویس هتل:
فکس/فتوکپی , خشکشویی , دکتر , پرستار و نگهداری کودکان , اسانسور ، صبحانه ، نهار ، شام ، سلف سرویس ، صبحانه دیر هنگام ، پذیرایی های طول روز ، و کلیه نوشیدنی ها : چای قهوه ، نسکافه ، نوشابه ، آبمیوه كه می توانید در تمام ساعات شب و روز از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنید.
چشمه آب معدنی ای هتل 8 هزار متر مربع وسعت دارد و به دلیل عظمت و امکانات و سرویس دهی فوق العاده مشهور

شده است.در این مرکز ماساژ بین المللی انجام می شود که شامل برخی متود هایی می باشد که به ندرت در ترکیه و حتی سایر کشور ها شناخته شده اند.

hotel rixos sungate
hotel rixos sungate
hotel rixos sungate
تور آنتالیا hotel rixos sungate
hotel rixos sungate
hotel rixos sungate
hotel rixos sungate
تور آنتالیا hotel rixos sungate

این هتل داراي 7 رستوران متنوع می باشد.

رستوران ايتاليايي ، رستوران تركيه اي ، رستوران مديترانه اي ، رستوران ژاپني ، رستوران چيني ،‌رستوران غذا هاي دريايي رستوران مكزيكي و خانه كباب

نكته مهم اینکه با لباس استخر يا حوله يا لباس خواب امکان ورود به  رستوران نمی باشد.

تور آنتالیا
تور آنتالیا

با توجه به تدابیر مدیریت هتل 5 ستاره rixos sungate ،امکانات این هتل به گونه ای است که گردشگران تور آنتالیا دیگر نیازی به ترک هتل نداشته و نه تنها تمام نیاز های ایشان در محیط هتل مرتفع می شود، بلکه اقامتی به یاد ماندنی و سرشار از آرامش و شادی را در محیط گرم آن تجربه خواهند کرد .

 

با تور آنتالیا hotel rixos sungate در آژانس مسافرتی ندای سفر

سفری به یاد ماندنی را برای خود و خانواده بسازید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *