تور گرجستان

کد: NBHTY
  • tef-2
  • SAMSUNG CSC

توضیح

تور گرجستان

با همراهی در تور گرجستان قادر به کسب تجربه سفر به کشور اروپایی در نزدیکی ایران خواهید بود،برای دریافت بهترین خدمات در تور گرجستان،ندای سفر را فرامش نکنید.

تفلیس بزرگترین ، پرترددترین و قلب تپنده گرجستان به عنوان پایتخت این کشور قلمداد می شود . کشوری مابین آسیای غربی و اروپای شرقی واقع در منطقه قفقاز اوراسیاست .
این کشور در حال حاضر عضو ناظر اتحادیه اروپا و ناتوست که رسمی شدن این مهم و عضویت قطعی گرجستان در اتحادیه اروپا و ناتو جزء مهمترین اهداف مقامات سیاسی این کشور به شمار می رود .

آب و هوای گرجستان بسیار مطبوع و منحصر به فرد است چرا که دارای دو ناحیه اصلی اقلیمی در بخشهای غربی و شرقی می باشد به اینگونه که رشته کوه قفقاز بزرگ با ممانعت از ورود توده های هوایی سرد از روسیه و همچنین رشته کوه قفقاز کوچک با ممانعت از ورود توده های هوایی گرم و خشک از جنوب باعث اعتدال آب و هوای این کشور شده است .
رشته کوههای واقع در غرب گرجستان مانع از ورود سامانه های بارشی دریای سیاه شده و گرجستان غربی دارای آب و هوای خشک تری در مقایسه با بخش شرقی گرجستان هستند چون بخش شرقی با بهره گیری از سامانه های بارشی دریای خزر پر بارش تر و آب و هوایی مطبوع و دلپذیر تر خواهد داشت ، در واقع با توجه به این که دو سوم گرجستان را کوهستان ها شامل شده اند چنین آب و هوای بی نظیری را شاهد خواهیم بود . بلند ترین نقطه گرجستان قله کازبک در رشته کوههای قفقاز ملقب به اورست کوچک با ارتفاع 5047 متر است که از روستای کازبکی در 150 کیلومتری شمال تفلیس در مرز بین روسیه و گرجستان برای کوهنوردان قابل صعود و برای طبیعت گردان و گردشگران همراه با بازدید از کلیسای گرگتی قابل ملاحظه بوده و خالی از لطف نیست ، چرا که با دامنه های سرسبز و ارتفاعات سفید پوش مواجه خواهیم شد .

تفلیس
تفلیس را بعنوان عروس شهرهای آسیای میانه و قفقاز می شناسند . تفلیس دارای دو بافت متفاوت کلاسیک و مدرن است که با رودخانه کورا از یکدیگر جدا شده و با پل پیس معروف به پل دوستی و صلح به یکدیگر پیوند داده شده اند ، این پل 150 متر طول دارد و در سال 2010 میلادی مورد بهره برداری قرارگرفت ، این پل که مخصوص عبور و مرور به صورت پیاده است با پیشنهاد شورای شهر تفلیس با هدف بر جای گذاشتنی اثری معاصر در تفلیس و پیوند مدرنیته و سنت بنا نهاده شد .در تور گرجستان از این پل شگفت انگیز بازدید خواهید کرد.
در سفر به تفلیس نمی توان از دیدن شهر سنگی اوپلیستیخه و کلیسای صخره ای ، طبیعت زیبای درون شهری باغهای بوتانیکال ، حمام سولفور ، دژ ناریکالا و تندیس با عظمت کارتلیس ( مادر گرجستان ) صرف نظر کرد ، مردم خونگرم ، مرکز خرید و تفریح های شبانه لذت سفر به تفلیس را دوچندان می کند ، بله شبهای تفلیس فوق العاده زیبا و امن و دلپذیر است آنچنان که می تواند با غذاهای لذیذ گرجی ، موسیقی های زنده و … همراه شود .

باتومی
شهر ساحلی و بندرگاهی در کشور گرجستان بر کرانه شرقی دریای سیاه می باشد ، باتومی در فاصله حدود 380 کیلومتری غربی شهر تفلیس واقع شده است ، باتومی به عنوان دومین شهر بزرگ گرجستان و پایتخت تفریح و گردشگری این کشور با آب و هوای معتدل و مرطوب دارای مناظر زیبایی با تپه های سرسبز و مه آلود است ، گویی که از یک طرف با دامنه های قفقاز و از طرف دیگر با ساحل دریای سیاه محصور گردیده است ، آنچه شهر باتومی را جالب توجه کرده علاوه بر مناظر جنگلی و کوهستانی و ساحل زیبا ، تغییرات جدید در معماری شهری است به گونه ای که سازه های عظیم و حیرت آور چهره مدرنی از این شهر ساحلی در کنار بخش های باستانی مرمت شده پدید آورده است که در این شهر همانند تفلیس تلفیقی از سنت و مدرنیته را شاهد خواهیم بود .
از جاذبه های شهر باتومی می توان به باغ گیاه شناسی ، مجسمه یادبود مدیا ، آکواریوم ، دلفیناریوم ، پارک آبی ، مرکز غواصی ، دریاچه نوربیگی ، بلوار باتومی اشاره نمود .
در سفر به باتومی پاراشوت که تفریحی آبی و در واقع چترسواری بر روی موج با قایق است و همچنین رفتینگ در رود ماچاخلیس خالی از لطف نیست و می تواند بهترین پیشنهاد ما باشد .
اما علاوه بر کافه ها و رستورانها ، موسیقی زنده در کنار ساحل که شبهای دلپذیر و به یاد ماندنی را در باتومی پدید می آورد ، آنچه می تواند یک عصر زیبا و دل انگیز را کامل نماید ،تماشای مجسمه (( علی و نینو )) ست که نمادی از عشق بدون مرز است ، به این صورت که این دو مجسمه با جنس فولاد زنگ نزن با ارتفاع حدود 7 متر ، هر 10 دقیقه یکبار با در آغوش گرفتن یکدیگر نمایشی زیبا از عشق واقعی را پدید می آورند ، این عمل همراه با نورپردازی زیبا انجام می پذیرد .

بازدید از سواحل باتومی و جاذبه های این شهر به تور گرجستان جلوه ای خاص و متفاوت بخشیده و لذت این سفر را برای شما دو چندان خواهد نمود.

فرودگاه تفلیس
فرودگاه شوتاروستاولی با نام یاتایی TBS در فاصله 17 کیلومتری جنوب شرقی تفلیس واقع شده است و به عنوان اصلی ترین و پرترددترین فرودگاه گرجستان محسوب می شود ، این فرودگاه در گذشته با معماری به سبک شوروی سابق فعال بوده و به مرور زمان ترمینال هایی با سبک مدرن امروزی در آن ساخته شده و با استانداردهای امروزی دنیا مطابق می باشد .
اختلاف ساعت تهران و تفلیس 30 دقیقه می باشد ، در واقع تفلیس نیم ساعت از تهران جلوتر است .
پول رایج گرجستان لاری است و تتری به عنوان سکه و پول خرد گرجستان تبادل می شود ، به این صورت که هر یک لاری معادل 100 تتری می باشد .

امتیاز
  • ثبت امتیاز
5
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

برنامه سفر

gorgio


تفلیس

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

تور گرجستان نوروز 98

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

گرجستان نوروز 98

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

4 شب و 5 روز

هتل سه ستاره

پرواز صبح به شب ایران ایر

قیمت: 1250000

شماره تماس: 09357772364

 

..........................................................................................................................................

تور گرجستان

با توجه به نوسانات بازار ارز،قیمت ها متغیر هستند.جهت خرید قطعی با کانتر تماس بگیرید.

محل

دیدگاه ها (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تور گرجستان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال